Välkommen - känn dig som hemma

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2006

K-rauta och färgen..

Av Therese :) - 14 oktober 2006 14:25

Då var man och köpte färg på k-rauta i förrgår. Igår så skulle vi till att måla med den. Skulle bli ljustgrått. Jo, okej. Så långt var killen med som gjorde färgen. Och när man öppnade burken så tänkte man att det blir nog bra när man börjar måla. Kanske ska vara sådära BRUN och när det drar in så blir det grått. Hur som helst. Målat och det torkat. Såklart var det fel färg. Suck! Och det värsta. Färgen räckte inte alls! Attans jeje, hur som helst. Idag drog jag och killens mamma iväg på K-rauta igen för att försöka få lika färg. Spännande eller hur :DFör säkerhetsskull så tog jag med färgburken samt färgettiketten på vad dom blandat ihop. Killen fick allt något att bita i men upptäcker att kanske är det så att han tagit en färglös burk och blanda med. När det står på ettiketten att det skulle vara en vit basfärg. Och troligtvist så kommer det att bli bra när vi målar nu. Det ser iaf ut som det kan stämma rätt bra på färgen i burken. *pustar ut lite* Ne ni alla, nu ska jag ut och måla och se hur det bli.. egentligen... Spännande :D

 
 
jempa

jempa

14 oktober 2006 19:53

tack för att du berättade!! har mailat supporten nu o bett dom ta bort användaren. Men skumt att sandra va med under "vänner" t.ex hum.. ja ja vet inte, men bort ska dne ju iaf. Räcker med en skejtgrl ;)

http://jempa.bloggagratis.se

 
jempa

jempa

15 oktober 2006 14:55

hehe, de va ingen som snott min användare, de skapas tydligen en ny användare för dom som även varit med i communityn 2nite.se som nu har slagtis ihop med nightlife. o tydligen var jag anvädanre på 2nite. Men nu har jag tagit bort mig själv iaf :) så nu e de bara den vanliga skejtgrl som gäller. hehe

http://jempa.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese :) - 6 oktober 2012 13:21

Sitter just nu på ett café i huddik kollar på utsikten i ens fönstret sjöbodar andra trafiken och nedanför mins fötter en massa fler folk som fikar. Nu blir strax en sväng i affärer alltid lika skoj. Sen blir det tacco kväll. :)...

Av Therese :) - 18 augusti 2012 06:02

Precis som alla andra år brukar det vara samma "skrot" på Selångers marknad men detta året hittade jag detta också :D...

Av Therese :) - 13 augusti 2012 18:46

Gjorde precis ett besök i mosters hallonbuske. Mums vad gott det är med stora trädgårdshallon!...

Av Therese :) - 24 juli 2012 14:42

Härligt väder ännu en dag så då tog vi en fika mamma, faster och kusin. Blev glass, mums!...

Av Therese :) - 22 juli 2012 14:46

Smultron är så otroligt gott! Mums

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards