Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 4 oktober 2006

Av Therese :) - 4 oktober 2006 21:00

Ojojoj, inne hos mig är det hett nu.. säkert över 27 grader. Haha, har eldat, lagat mat och bakat bullar. :D Sen städat, fikat, haft besök och varit ute på motionsrunda... Har hunnit göra så mkt idag :DE så nöjd över att "julgrisen" kommer få lite skäll. Har gjort helt åt helvete fel på två stycken jobb som killen skulle utföra. Ena som han är på nu.. och ett till nästa vecka! Nu ska den där dumma *pip* "julgrisen" få tillbaka! Hahahhaa! Det är allt som mamma säger kanske, att bomerangen kanske slår tillbaka en vacker dag... Hur som helst. har sett på Bonde söker fru. Rätt skojjigt program detdära. Synd bara att inte killen som killens syrras kille kände till. Men man skulle ju få se på slutet så han kanske har hittat någon då?! Vem vet?!Ne, tror jag ska kila upp till byggplatsen och dra lite spikar ur taket :D Och vänta på att det blir lite varmvatten snart.. För här kan man bara duscha en åt gången, sen är vattnet slut :(

Av Therese :) - 4 oktober 2006 16:50

Tydligen har jag eldat på så bra idag att ena av fjärilarna som bodde i badrummet vaknat till och såklart så får katten syn på den och flyger som en tok runt efter den.. Och fjärilen flyger mot ljuset!Skrikande på katten så försöker jag få katten att tänka på annat eftersom att han hoppar upp i fönstret och försöker fånna den. Krukorna bara flög runt men som tur var så hann jag få tag i den innan den föll i golvet. *puh*

Av Therese :) - 4 oktober 2006 08:50

Då var man vaken igen då.. Ledig idag, hur skönt som helst!När jag vaknat till lite och gosat klart med två av kissemissarna som kom och låg i sängen med mig och myste så gick jag ner för att städa i kaminen. Bort med sotet och in med ny ved!!! Elda, elda så nu ska vi snart få lite värme :D Skönt! Gillar jag! Ska snart kila och kolla om den tagit sig *hoppas* sen så blir det lite dammsugning. Tänk så fint det kommer att bli!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards