Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 11 oktober 2006

Av Therese :) - 11 oktober 2006 17:21

Rix har ju denna vecka en tävling och imorse kom jag på den fiffiga iden att jag skulle ringa. Men man tror ju helt enkelt att det ska vara helt omöjligt att komma fram. Dock hörde jag den ikväll med då jag var på väg hem från jobbet. Så ringde och kom då fram till någon som sa att jag var samtal nr. 6. Synd! men men, kanske provar imorgon igen. Har ju dock inte allt för mkt att göra när jag är på väg till jobbet *hihi* Men dock hoppas jag inte att det sändes att jag bara var nr. 6 osv. Haha.. Jag ville ju helre vara nr. 12 och ha chansen att vinna en lyxvecka nästa vecka! *tänker på vad jag då kunna göra*

Av Therese :) - 11 oktober 2006 10:03

Idag så har dom plockat upp det nya bordet som vi ska ha i fika rummet och då är det förstås som så att det är repskador i träet. Så då blir det reklamation. Kan nog bli bra med ett riktigt stort bord så att alla får plats :DImorgon så ska vi ha höstlunch här på jobbet. Kan bli mysigt. Om vi hade plockat bort någon, en person som gillar att ljuga göra och säga konstiga/dumma saker. (tro om personen läser detta och tar åt sig?)Blir iaf planka! För er som inte vet vad planka är så består det av frukter, skinka, rostbiff, potatissallad och lite smått och gott. Mmmmm, längtar till morgondagens lunch.

Av Therese :) - 11 oktober 2006 07:47

Mina två räkor dog när dom fick flytta :( Antagligen så klarade dom inte av vattnet. Skulle kunna tänka mig att kvallitén. Verkar som det är obalans i vattnet eftersom att det är "grönt" i handfatet. Skulle jag ju iofs. tänkt på. Men dom fick ju lite av det gamla vattnet också så trodde det skulle fungera. Men de konstiga är att det enbart var räkorna som "verkade" inte klara det. Fiskarna lever alla, så det är ju tur.Imorse när jag vaknade och gick ner för att mata kissarna så inser jag att någon av kissarna kräkts på golvet. Och inte bara på ett ställe utan tre olika. Hoppas verkligen inte att det är något allvarligt.Snokjohan kom dock och frågade hur det nu var med katten. Som att det intresserade honom? Hmms.. Nå väl, tack som frågar.Åh, är det inte helg snart eller att snokjohan är hemma?!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards