Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 16 oktober 2006

Av Therese :) - 16 oktober 2006 18:47

Sitter här i huset nu. Enbart kissarna, fiskarna samt jag. Känns lite kusligt.. just i det rummet jag sitter i finns inga gardiner eller jo, men bara i ena fönstret.. skulle någon komma och knacka på så tror jag faktiskt att jag skulle bli hur rädd som helst. Har blivit beroende av Viol tabletter, sånna som finns på ask. Jätte goda är dom Killen min sa när jag köpde dessa att dom är inge goda. Iaf vad han minns från när han var liten. Men när han fick smaka en så tyckte han inte att dom var så dum trots allt. Får kanske åka tillbaka till dollarstore och köpa billiga :) Fast det blir nog dyrare om man räknar med bensinkostnaden och slitage på bilen.. haha!Kom precis att tänka på den tragiska tanken att imorgon vid denna tiden så har jag inte slutat jobba. Urscha :( Känns tragiskt.. Ne, kanske ska sätta upp några gardier nu så det inte behöver kännas så öppet.. fast har så grymt fula gardinstänger. URSCHA!!! Blir nya när rummet ska inredas :D

Av Therese :) - 16 oktober 2006 17:33

Åh, ikväll är det Prison Break. Längtar.. Dock har dom ny sändnings tid. Kl. 22,00. Känns ju lite tungt.. Eftersom att jag brukar ha lätt för att somna vid den tiden.. Men men.. Blir säkert bra iaf. Bara till att hålla sig vaken :DLääängtar iaf. serien är så braaa! Så bra att jag funderar på om man kanske skulle ta och köpa skivorna :D Fast egentligen har jag inte råd så kanske man ska spara till och önska sig i julklapp!?

Av Therese :) - 16 oktober 2006 08:17

Tjena alla damer och herrar! Nu är det måndag och dags för en ny arbetsvecka! Jobba på! Själv så ska jag snart dra iväg på fika och hur gott kommer inte det att bli. Sen så till lunch blir det god mat, Löruddens fiskgryta samt mjuksmörgås! Mumsigt! :D Dags att jobba!Tjaaao!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards