Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 18 oktober 2006

Av Therese :) - 18 oktober 2006 22:18

Jag har idag funderat och tänkt, mest varit i min egna värld.. Jag har vridit på saker och ting och undrat hur? Varför? osv. Men dock inte kommit fram till något riktigt bra svar, så jag låter det vara vilande ett tag...Har precis iaf fått på vinterdäcken på bilen och det kan ju verkligen behövas eftersom att det är minus grader ute här nu *huttrar*. Så eftersom att det är kallt ute så tyckte jag att det var lika bra att drag igång en brasa i kaminen. Dock lyckades jag bränna mig det första jag gjorde.. Men men. Hade turen när jag va hos killens syrra att få/låna en superfin tjocktröjja! Hon tyckte inte om den. Klarar inte av kläder som kliar fast hennes farmor som hade gjort den till henne så hon ville ju inte slänga bort den. Imorgon är man iaf äntligen ledig och det känns jätte skönt!!!!! *love it* Då ska jag göra klart det sista.. För det orkar jag inte göra just nu.. Skulle vilja spela X-box men har inte min X-box här :(Ne, ska ta o kolla över när flygen från stockholm kommer in ikväll.. Tjaaaaao....

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards