Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 14 oktober 2006

Av Therese :) - 14 oktober 2006 14:25

Då var man och köpte färg på k-rauta i förrgår. Igår så skulle vi till att måla med den. Skulle bli ljustgrått. Jo, okej. Så långt var killen med som gjorde färgen. Och när man öppnade burken så tänkte man att det blir nog bra när man börjar måla. Kanske ska vara sådära BRUN och när det drar in så blir det grått. Hur som helst. Målat och det torkat. Såklart var det fel färg. Suck! Och det värsta. Färgen räckte inte alls! Attans jeje, hur som helst. Idag drog jag och killens mamma iväg på K-rauta igen för att försöka få lika färg. Spännande eller hur :DFör säkerhetsskull så tog jag med färgburken samt färgettiketten på vad dom blandat ihop. Killen fick allt något att bita i men upptäcker att kanske är det så att han tagit en färglös burk och blanda med. När det står på ettiketten att det skulle vara en vit basfärg. Och troligtvist så kommer det att bli bra när vi målar nu. Det ser iaf ut som det kan stämma rätt bra på färgen i burken. *pustar ut lite* Ne ni alla, nu ska jag ut och måla och se hur det bli.. egentligen... Spännande :D

Av Therese :) - 14 oktober 2006 09:06

Man klarade sig ju fint igår även fast det påstås vara fredag den 13:e. Och det var ju tur. Är ju inte roligt att ha otur. Men det finns ju en del vissa andra dagar på året som man ist skulle vilja döpa till fredag den 13:e. Fast knappast igår :DSå idag så har man vaknat till. Har tagit tag i tvätten och sota kaminen samtidigt. Men kom på när jag skulle ut med sotet att det var ju jättevarmt ute och blåste. Så då avbröt jag sotandet för att tvätta. Lika bra att börja så man hinner några tvättar tänkte jag :DSå nu är det väll dags att ta bort det sista sotet. Och sen är det bara till att börja elda igen. KAALLLLT inne.. urscha!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards