Välkommen - känn dig som hemma

Direktlänk till inlägg 12 maj 2008

Utmaning

Av Therese :) - 12 maj 2008 20:26

Tre namn du går under:

  • Therese
  • Tessan
  • Tess

Tre saker som skrämmer dig:

  • Att bli ett vårdpaket som inte kan ta hand om mig själv
  • Konstiga ljud då det inte ska finnas ljud omkring
  • Spindlar & ormar


Tre saker du har på dig:

  • Jeans från Bik Bok 
  • Linne från Gina Tricot 
  • Ett stenarmband från Kina

Tre saker du tycker om:

  • Kärlek 
  • Rättvisa
  • Fred

Tre saker du ska göra den närmaste tiden:

  • Boka besiktningstid till min fyrhjuling

  • Göra en hemlis

  • Hänga upp två ljusstakar på väggen

  • Se Frusna män söker.. på webb tv. (oj, blev 4:a)

  • Testa tvättmaskinen om den har gått sönder nu igen (oj, blev 5, tom)


Tre av dina favoritlåtar just nu:

  •  Riktigt svårt, jag har faktiskt ingen som jag gillar sådär wow :S


Tre saker du verkligen vill ha:

  • Mer pengar så jag kan renovera klart huset
  • En god chokladkaka
  • En resa till utlandet

Jag utmanar Sara, Tina och Kristina

 
 
jempa

jempa

12 maj 2008 21:25

Jo det e bra med mej, vill ha helg igen bara! hehe :) Hur är det med dej? Ska vi ses någon dag? eller kanske gå på bio eller bara slappa? Vore kul o hitta på nåt!
Vad e de för hemlis du ska göra? kan du inte berätta så godkänner jag inte den kommentaren? hihi! kraaam

http://jempa.bloggagratis.se

 
kisse

kisse

12 maj 2008 23:19

utmaningen är antagen :)

http://kissegirl.bloggagratis.se

 
jempa

jempa

13 maj 2008 15:17

meeh, ja tycker ja me kan få veta hemlis nu! varför inte? e ju kompisar för bövelen =)
ja precis, vore kul om vi kunde ses! Ja, sandra kommer upp också till klassfesten, jag har inte betalat den än men ska väl göra de när jag får lön. Skulle du på Primero på förisen?? Vi ska hålla till på Irish pub.
kraam

http://www.jempa.bloggagratis.se

 
jempa

jempa

13 maj 2008 15:18

jao, onsdag eller fredag spelar ingen roll för mig. Vilken dag passar dig bäst? tips på vad vi ska hitta på? Kraam igen!

http://www.jempa.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese :) - 6 oktober 2012 13:21

Sitter just nu på ett café i huddik kollar på utsikten i ens fönstret sjöbodar andra trafiken och nedanför mins fötter en massa fler folk som fikar. Nu blir strax en sväng i affärer alltid lika skoj. Sen blir det tacco kväll. :)...

Av Therese :) - 18 augusti 2012 06:02

Precis som alla andra år brukar det vara samma "skrot" på Selångers marknad men detta året hittade jag detta också :D...

Av Therese :) - 13 augusti 2012 18:46

Gjorde precis ett besök i mosters hallonbuske. Mums vad gott det är med stora trädgårdshallon!...

Av Therese :) - 24 juli 2012 14:42

Härligt väder ännu en dag så då tog vi en fika mamma, faster och kusin. Blev glass, mums!...

Av Therese :) - 22 juli 2012 14:46

Smultron är så otroligt gott! Mums

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards