Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 2 november 2008

Av Therese :) - 2 november 2008 20:33

Idag, vet ni vad?


Det är Ensam mamma söker just nu. :D

Man kan ju tro vilka dom kommer att välja mammorna. Jag tror att dom kommer att välja någon kille var alla tjejerna. *hihi*


Hade fått ett litet visitkort idag där det stod att man skulle höra av sig om inbrott. Tro om det var hos han som jag upptäckte igår? Ska höra mig för senare då man kan få höra av någon som har lite mer koll än mig.


Dagen har rullat på, på jobbet. Jag har mest förvirrad i världen kändes det som. Men som tur va så styrdes allt upp tillslut :D Men jag tycker nästan synd om H som jag jobbade med. Haha


Har fått lite ont i halsen även. Känns inget vidare. Jag hoppas verkligen att jag INTE blir sjuk! *host host*


Ska fortsätta kika på mammorna nu..


Bye!


Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards