Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 17 november 2008

Av Therese :) - 17 november 2008 21:31

Idag har jag känt mig lite konstig i kroppen. Lite frysen och lite svettig, lite ont i halsen och trött. Typ som att det skulle vara något på G. Vill inte, hoppas inte!


Ska krypa till sängs snart och kika på lite webb tv. Idag blir det Livet i Fagervik. Det är faktist lite charmigt med svenska serier.

Minns ni Tre Kronor, Rederiet och Skilda världar? De va den gamla goda tiden det känns det som.


Har spelat lite Wii ikväll, Mario Cart. Roligt är det. Fast än så länge är jag inte så duktig.. Men med träning så blir man bättre.


*gäsp*


Burr, jag är allt lite frysen. Ska krypa til sängs o värma mig nu. Imorgon måste man jobba igen, då måste man vara pigg såklart!

Av Therese :) - 17 november 2008 14:37

I helgen hade vi som jag berättat tidigare, Canal+ kanalerna. Attans va dom sööög!


Jag hittade inte en bra film av dom jag såg och då såg jag hela tre stycken. Däremot så såg jag klart filmen Felon igår. En bra film.



Filmen handlar om en familjefar som ska av misstag dödar en inbrottstjuv vilket leder till att hans framtidsutsikter inte riktigt blir som han tänkt sig. I fängelset får han leva ett tufft liv.


Filmen är en av de bättre som jag sett den senaste tiden så därför vill jag tipsa er alla om den! :)


Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards