Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 10 november 2008

Av Therese :) - 10 november 2008 16:41

Minns du jempa? Det var förra året om jag inte missminner mig :D

Av Therese :) - 10 november 2008 16:27

Va längesen jag hade tid och blogga nu känns det som...


Lördags jobbade jag och på kvällen blev det dejt med Jempa. Hennes kille bangade :(


Hamnade på Kina och åt friterad kyckling och sötsursås. Vilket är rätt så gott och propp blev jag.

Satt där snackade en massa strunt och bara svällde.


Igår var det farsdag så då blev det besök hos farfar för att gratta pappa. Men lika bra med två flugor i en smäll. Grattulation och hälsa på lixom. Trevligt trevligt va det.

På kvällen blev det städning. Sen ringde telefonen och jag blev bortbjuden på middag. Någon jättegod mat bar det med potatis, fläskfile, mossarella ost, tomater och beasås samt kanske något mer?


Idag så ringde telefonen 7,20. Skönt att jag åtminstonde hade vaknat till då. Posten ringde. Mitt paket va på g. Så det var bara till att hoppa upp och kila ut. Sen begav jag mig hemåt killens föräldrars hus. Skulle nämligen lämna en del av paketet där. Och så blev det. Sen blev jag inbjuden på frukost. Trevligt det. Inte direkt ofta som man blir bortbjuden på frukost lixom :D


Sen kilade jag hem. Tvättade bilen min samt svärmors, ringde försäkringsbolaget och därefter var svärmor här. Hade lovat henne att jag skulle skjussa henne till affären samt till stan. (inte så lätt med gipsad hand att köra själv) Så då åkte vi  och handlade lite och därefter blev det stan, hon var till dr. och jag sprang ett varv på stan. Sprang på Anki, så det blev att vi surrade lite vilket var riktigt trevligt. 


Sen blev det fika och en färd hemåt igen. Så nu har jag precis ätit korv m. bröd. Var riktigt längesen jag åt det kände jag.


Så vad ska jag nu göra.. äh, strax hänga tvätten kanske och se lite tv eller har jag något annat som måste göras?

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards