Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 12 november 2008

Av Therese :) - 12 november 2008 21:01

Idag ramlade Idolboken ner i brevlådan hos mig. Rätt fin bok. Även att jag ett tag satt och funderade på om deltagarna själv skrivit sina autografer i den eller om det var tryckt men kom fram till det att jag tror deltagarna själv har skrivit då det har blivit tryck på baksidan så att nästa sidas färg fastnat på den vita baksidan. Hängde ni med? Så det kändes ju lite skoj. Problemet är bara att tyda. Har kommit fram till några av de iaf :)


Känns ju lite mer personligt när dom har skrivit autograferna själva. *hihi*


Annars så såg jag nyss lite av Bonde söker fru. Attans att jag missade halva programmet. Men nu är det dags för Oskylldigt dömd. Sen blir det sova... eller ska jag orka  byta sängkläder innan å....

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards