Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 3 november 2008

Av Therese :) - 3 november 2008 14:30

Inte konstigt att man inte får ngt svar på sms:et jag precis skrev när Telias när brakat samman. (klantar)


Pressmeddelandet lyder:

"Telias sms-tjänst trasig i hela landet

”Det går i stort sett inte att skicka sms”

Telias sms-tjänst har drabbats av stora störningar efter att en kabel grävts av i Heby.

– Det går i stort sett inte att skicka sms, säger Karin Nordlund, pressansvarig vid driftinformationen på Telia Sonera.

Kabeln grävdes av klockan 11.40 i Heby i norra Uppland.

– Vi har extremt stora störningar på sms-tjänsten i hela landet, säger Karin Nordlund.

Det är oklart när sms-tjänsten kommer att fungera igen.

– Just nu har vi ingen beräknad klartid, säger Karin Nordlund vid 14-tiden. "


Aftonbladet

Av Therese :) - 3 november 2008 13:45

Idag orkar jag inte göra så mkt.

Jag bara går omkring och drar benen efter mig. Irriterande att jag inte orkar något. Inte ens ätit frukost ännu. Ska kila o hämta lite bröd i frysen och sen stoppa in dessa i ugnen och göra några härligt goda mackor. Det känns som det skulle sitta fint till lunch just nu.

Får det bli taccoslasange ikväll.


Tro om man ska se på en film eller om man ska orka sig på att ta tag i något?!
Äh, de vette tusan va jag orkar med.


Denhär dagen är en riktigt slappar måndag! Skööönt.

Av Therese :) - 3 november 2008 09:01

Orkar jag kliva upp idag? Kanske att jag ska ta och kila upp ändå och knapra någon tablett, vad som nu finns att erbjudas. Det är ju inte direkt vidare skoj att enbart ligga i sängen :S

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards