Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 29 november 2006

Av Therese :) - 29 november 2006 21:46

Hur ska vi göra med toaletten. Asliten som den var tidigare.. och dock inte så mkt större nu känns det som :SHar tagit bort ett skafferi samt dusch för att kunna klämma in ett badrum där som är samlat.. så man slipper springa rakt igenom toaletten för att komma till vardagsrummet.. Men hur!? Ska sätta mig och rita lite med Hafa Roomdesigner (design program som är rätt bra)Ritar.....

Av Therese :) - 29 november 2006 15:12

En sammanfattning av vad vi har kommit fram till i min omröstning är att: Majoriteten tycker att behåller 20-lapparna och vill inte ha 20 mynt!! :D Och så tycker även jag. Go for paper money!Nu kör vi en ny omröstning. Vad sägs om, vad önskar du dig i julklapp??

Av Therese :) - 29 november 2006 15:09

Gör en vän glad genom att skicka denna länk till personen :D

Av Therese :) - 29 november 2006 08:50

Hur vågar försäkringsbolagen bara göra som dom känner för hur som helst? Även andra större bolag. Skulle ringa och säga upp min försäkring igår som jag verkligen inte skulle glömma. Men då var så lång vänttid. Din vänttid är minst 10 minuter.. Orka?! Nopps. Så klev upp "tidigt" imorse för att ringa eftersom att dom öppnade 7:30. När dom väl svarade så säger dom att du har ingen sån försäkring. Okej? Men jag hade ju tecknat någon tilläggsförsäkring. Sen ser hon att jag har sagt upp den när jag skaffa villa försäkring! Men varför skulle jag gjort det?! Vi hade ju fortfarande lägenheten kvar.. jag har aldrig sagt tidigare att jag ska säga upp försäkringen innan lägenheten är såld. Men tänk om skada hade skett. Vad skulle då jag göra när försäkringsbolaget gjort fel?! Dom lär ju säkerligen säga att jag sagt upp den. Ska man alltid måsta dubbelkolla ALLA grejjer. Lika så hade el-bolaget gjort mot mormor och moster. Dom slutade att ta ut el-avgifterna och sen fick dom enbart betala för elnätet. Och då hade dom inte ens försökt med att byte eller säga upp. Så efter några år så skicka dom ut en stor räkning utan anledning. Skärpning företag som gör som dom känner!!!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards