Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 25 november 2006

Av Therese :) - 25 november 2006 10:22

Hade planerat för att åka iväg lite tidigare idag för att kunna hämta paketet som jag har att hämta. Men ikke då.. Skulle då kontrollera så att jag hade nycklarna och kortet till jobbet med så att jag kom in. Hittar inte nycklarna någonstans *jippi* :S Var säker på att jag plockat med dom igår, eller? Nå, efter mkt letande fick jag dra mig mot bilen utan nycklarna.. Kommer ut i bilen och när jag startar den upptäcker jag (PIP) den var ju nästan tom så även mitt bankomat kort enbart 7kr kvar. (lön tisdag, längtar) Rusar in i panik och plockar upp en sedel. Ifall att det skulle ta helt slut efter vägen. Nu när jag var på tok försenad. Såklart som när man är lite sen så gasar man på lite extra. Även fast man inte ska och dessutom så kan ju farbror blå vara ute och det blir inte skoj då... Så klart så var farbror blå ute idag och stod och plocka in lite bilar efter vägen jag åkte på. Men verkade dock inte vara hastighetskoll, snarare blåsning. Eller? Jaja, jag blev inte inplockad fast dock körde jag lagligt just då precis på kilometern! :)Hoppas på att jag tar mig till macken när jag slutar... stod på mätaren att jag skulle ta mig 35km... så man får då hoppas på att det stämmer fast man vet ju aldrig?!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards