Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 5 november 2006

Av Therese :) - 5 november 2006 20:52

Att man ska flytta men de bokar in den enda helg då man jobbar så att man absolut inte kan själv.. Var inte ens en idé att försöka byta arbetshelt med någon på jobbet som det var 40-års fest igår för ena tjejen på jobbet och alla skulle dit. Nå väl, men jag har ju upptäckt att man verkligen inte får saker som man själv vill när man inte får packa själv. Som tur var så hade jag redan i veckan börjat och plocka ner glas sakerna i massa olika lådor för att ta med mig. Men långt ifrån allt hann jag få ner.. så då har man ju insett att man värderar inte saker på samma vis. En jättefin blomgrupp med kruka som jag fick när jag fyllde år som är torkad hade dom enbart kasta in i ena skåpet och sen så krukan vet jag inte var dom har kasta men dom lär väll kasta den i någon låda och inte brytt sig så mkt! Vill inte tänka på hur en del andra saker kan se ut... :S Och bara för att man säger att dom ska vara försiktig med sakerna så verkar man ju som man ska få skit för det med....Neeee.......

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards