Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 3 november 2006

Av Therese :) - 3 november 2006 19:43

Sitter och kollar i tidningen på alla som fått små bäbisar och upptäcker då en tjej som jag lärde känna på gymnasiet. Då utbrister jag, har hon fått barn och som kommentar på det säger killen att det är väll inte så konstigt. Du börjar ju faktist bli gammal. Snart TREEETTTIIII!!! Ojojoj, hur ska man tolka det som?

Av Therese :) - 3 november 2006 08:14

Imorse på väg till jobbet piper bilen till och i displayen står då att bilen är het.. så sätter på varningsblinkersen så att bakomvarande bilar kunde åka förbi. Sen stannar jag till och kliver ur bilen för att gå och öppna motorhuven. Tyckte dock inte det verkade så varmt där. Som tur är så är både killens pappa plus killen min duktig på bilar. Men innan jag hann ringa killen min så hade killens mamma ringt upp pappan som jag fick prata med. Han tyckte jag skulle kolla så att det inte var för lite glykolvatten i behållarn. Men det var det inte. Helt okej va det. Precis där den ska ligga. Men dock så var vattnet kallt när man kände på behållaren. Så killens pappa sa då att jag skulle försöka få bilen till närmaste mack och där köpa glykol. Så börjar åka vidare samtidigt som jag ringer upp killen och pratar med honom. Nämde då att rutorna tinade upp dåligt även fast jag haft motor/kupevärmaren på ett tag och tyckte absolut inte att jag skulle köra vidare. Så tar då och stannar in på en liten avfartsväg där nu min lilla skönhet står :( Så fick fortsätta resan med killens mamma till hennes jobb för att sedan låna hennes bil och åka till mitt jobb. Så får se sen hur det blir. Skulle egentligen behöva åka till lägenheten och packa, packa och packa det sista.. Eftersom att den verkas ska tömmas helt i helgen när jag jobbar. Vill ju gärna packa ner mina värdefullaste saker så att dom inte går sönder när dom ska köra resten i lastbil i helgen.. Hoppas inte det är något större fel på bilen min *håller tummisarna*

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards