Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 17 november 2006

Av Therese :) - 17 november 2006 17:33

Nu har det kommit ett program där du kan söka upp var mobilen befinner sig, sålänge som den är på förståss. Testa du med :DLÄNK

Av Therese :) - 17 november 2006 13:39

När vi var på invigningen igår så flög kamrerna lite här och var runt. Och tydligen hade jag lyckats välldigt bra med att hålla mig undan.. På dagbladets hemsida kan man se ett bildspel med 15 bilder. Jag var med på fem stycken.. Hmms.. Hur lyckas man? Jeje.. Ni kan ju gissa vem som är jag! :DKlicka på knappen bildspelMajoriteten av personerna på invigningen hade iaf mörka jackor... :D

Av Therese :) - 17 november 2006 11:44

Nå, jag vet att ni länge har väntat.. Men nu har jag äntligen tagit mig samman och ska härmed dela med mig av lite bilder från det senaste klara rummet! :D

Av Therese :) - 17 november 2006 08:00

Fy bubblans. Nu känns det som det kliar överallt.. Kollade in på Sundsvalls Tidningshemsida och där visade det sig att tydligen går det skabb inom sjukhusets väggar.. BLÄ! Så just för tillfället känns det som det kliar precis på varenda fläck på kroppen!Igår var vi på invigning, träffade även på jempa och syster Lipp. Trevligt! Går långt mellan gångerna :( Men blev inte så mkt shopping. Enbart en jättefin jacka samt en mysdress. Men det är egentligen inte bara i den värsta hysterin jag har varit i. Tanken slog mig när man stod där inne i trängseln, vad skulle hända om det började brann? Man kan typ jämföra trängseln med om du är på typ en festival och står längst fram vid scenen vid någon poppis artist... Folk överallltttt! Men det var iaf fina lokaler. Man hade gärna haft lite mer pengar att handla för.. Men ikke heller :( Nästan två veckor till lön.. Fast skönt att vi fick tillbaka halva hyran igår när vi var och lämnade nyckeln till dom som köpt lägenheten son. :D Lite mer pengar denna månad var mkt välkommet!!!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards