Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 25 oktober 2007

Av Therese :) - 25 oktober 2007 15:13

Jag har fortfarande ont i magen. Vaknade inatt och gick för att värma vetekudden. Hjälpte dock inte så mkt men den var ju isf varm, skön och gosig.


Idag har jag trots att jag inte känner mig i form tagit mig ut på ikea för att kolla lite. Blev lite shopping trots att jag egentligen inte hade råd. Blev en vit kofta, 3-st linnen (rosa, vitt och rött) och ett par ljusblåa jeans.

Allt detta för 347,50, najs!


Dessutom köpte jag ett par svarta leggings för 75,-


Billiga saker gillar jag!


Även att jag många gånger har funderat på hur mkt det syns när kamrorna efter vägen syns när dom knäpper en och det fick jag ju iaf se idag.. bilen framför blev  fotad och tvärnitade därefter.. Kanske lite försent? Men nu vet jag iaf hur mkt som blixten gör när man blir fotad. Rätt mkt syntes det iaf!


Nu ska jag spela lite bingo på expekt där jag vann 1000,- att spela för! :D

Verkligen inte fy skam :D

Bingo är roligt!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards