Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av Therese :) - 8 oktober 2007 10:21

Åhhhh, så underbart! Inatt vid 2 blev jag väckt av katten. Hon fräste och sprang runt så gott som överallt. Ett välldans liv. Sen kom hon och var i sängen. Då prata jag med henne och upptävkte något som stack ca en cm ut ur nosen.. Jag kikade vad det var men tänkte att jag måste väll ta bort det så dit med fingrarna och försökte få tag i det. Fick ut det en liten bit och ser då att det är ett grässtrå. Väckte killen och han fick ta bort det medans jag höll i katten. Hon var inte så jätteglada på oss vid det laget. Så Hon är nu mycket piggare och gladare. Dessutom nyser hon inte lika mkt. Kanske inte så konstigt med tanke på att ha ett 7cm grässtrå som vill komma ut ur näsan. Så nu bör hon förhoppningsvis sluta nysa helst snart, men man kan ju förstå om det förtfarande är lite irriterat!!!! Mmmmm min pussgumma blir nog helst frisk snart :D


Annars fanns planer för dagen att ev. åka till vetrinären med henne. Men avvaktar med det nu när hon fått ut gräs strået. Antagligen fick hon ut hela.

Skulle åka in till stan och kika på en värmepump och småjoks till huset.. Men killen blev utringd på jobb.. BLÄ!!!

Så som vanligt! När jag är ledig så ska han jobba och när jag jobbar är han ledig. Det suger!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards