Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 16 oktober 2007

Av Therese :) - 16 oktober 2007 21:44

Då slutar man klockan 19... Hon jag jobbade med sa att hon skulle skjussa mig till bilen men envis som jag är så säger jag att jag kan själv och att jag kunde ringa henne när jag kom ut till bilen. Sagt och gjort. Jag ringde och sa nu är jag vid bilen och nu ska jag åka.

Jag backade ut bilen och körde den sedan framåt.. Den varna för tammme *** allt..

Antisladd, ABS-bromsarna, Farthållaren?! Eller ngt liknande och sen så inte nog med det... den avsluta med Airbagen!


Så imorgon måste jag ringa servicen och försöka få in bilen.. Men vette faan va det koommer kosta.. och jag som inte har råd *gråter*  Men som tur är så har jag inte sålt min gamla bil och den är fortfarnade påställd efter att killen lånat den i veckan.. pga. att hans bil även den havirerat... Så vi får väll se hur det blir nu framöver... Vi båda måste ju ha en bil... :S


Hur som helst blev vi tvingade att bogsera bilen. Så jag får väll tacka min mamma, pappa och syrra så välldigt mkt för all hjälp ikväll. Först kom mamma men vi fick inte till hur i helskotta vi skulle få in bogseringsögglan... eller rättare sagt hur man skulle få upp hålet där den skulle sitta. Och  det var inte förän syrran kom som vi fick upp den! Duktiga syster lixom ;)


Dessutom var hon så underbart snäll och skjussade hem mig ända ut på landet! Taaack! :D


Nu måste jag kila...

Magen skriker och smått med huvudvärk.. Kanske kan det hjälpa med mat?

Av Therese :) - 16 oktober 2007 12:50

Då var ännu en arbetsdag här och den känns inge vidare! Faktist rätt ut skit pissig! De första som händer när man kommer innanför dörren klockan 10 är en massa gastande käftar! Och jag blev då på dåååligt humör! Så just nu känner jag mig som att jag bara vill gå ifrån jobbet... Men som ena på jobbet sa, det kan jag ju inte göra då blir jag ju själv ikväll. Så det blir väll till att stanna kvar och bita ihop men det känns motigt!


Jag längtar till semestern... Dock är det ett tag kvar *suck* :(

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards