Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av Therese :) - 7 oktober 2007 11:53

Min älskade lilla kisse har nu blivit sjuk, blir till att ringa docktorn imorgon :( *snörvel* Hon hostar.. Riktigt synd om henne låter som hon fräser, ungefär som värsta slagsmålet emellan åt. Igår kväll när jag kom hem från jobbet var hon inte alls pigg. Jag hittade henne liggandes på sängen och det såg ut ungefär som blodfläckar i sängen. Så började kontrollera henne och då rann ögat välldigt mkt samt att hon fnös och det flög något blött runt omkring henne. Hon kilade då vidare för att gömma sig men efter ett tag så gick hon och la sig i soffan och där sov hon. Inte ens lite spann hördes när jag klappade och kliade henne. Då är det inge vidare :(

Jag gav henne lite vatten o alvedon, men fick dock inte i henne så mkt.


I morse vid 5 så kom grannens katt på att han skulle ut.. Hem? Så han satt sig vid sängen mig och mjaua tills jag vaknade. Då gick jag upp släppte ut honom och gick å pratade med min lillgumma. Hon verkade bättre då. Hon spann när jag kliade henne och ville även tvätta sig. (de gilla jag)


Imorse så när de andra kissarna gått ut så kom hon "fräsandes" och spatserade ut till köket där vi satt och fikade. Då fick hon makrill och alvedon. Det tyckte hon om. Så imorgon blir det till att ringa veterinären. Och se vad dom säger. Om det finns någon medicin att ge eller om det läker ut av sig själv. Men man vill ju inte direkt att dom andra kissarna också ska få sådär :(


Hoppas iaf inte att det är något farligt. Jag vill inte det!!!!!!!!!!


*hoppas, hoppas, hoppas*

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards