Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 25 december 2009

Jul

Av Therese :) - 25 december 2009 09:07

Tiden har rasat iväg och jag har tydligen inte längre tid med att blogga.

Jag har jobbat över en hel del och sen även haft mycket att stå i inför julen. Men snart blir allt förhoppningsvis lugnare.


Julafton spenderades på jobbet fram till kl. 16. Sen åkte jag vidare till mamma och pappa där vi åt en massa gott. Kort och gott, vi blev propp! Därefter åkte vi vidare till R´s föräldrar där det blev lite fika samt att vi öppnade julklappar.


Precis som alltid får man så mycket julklappar. Man skulle kunna tro att man fortfarande är barn. Eller iofs. det är man väll.. Var det inte tal om finanskris? Det märktes inte.


Fick en massa fina saker. Tackar så mycket alla. Den roligaste saken jag fick var lovika vantar med ett hål i tummen på högra handen. Det var en sms vante. Där man kan stoppa ut tummen endast istället för att ta av hela vanten.


Nu måste jag jobba vidare är så otroligt trött så jag längtar verkligen till imorgon. Ledig dag = sova ut

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards