Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Therese :) - 21 december 2009 21:33

Ingen lögn att jag vill inte ha någon mer snö nu! Jag vill ha sommar och sol istället. Fasiken ta denna skit om det inte ger med sig snart. Min bil ser ut som en snöigloo varje gång man går ut och dessutom imorse när jag skulle åka till jobbet satt jag helt fast. Bilen rörde sig varken framåt eller bakåt.

Blev till att sopa och skotta och sen fick jag som tur lite hjälp också.


När jag sen kom iväg mot jobbet var klockan allt för mycket. Men trots det var det bara att känna lugnet. Vägen var inte direkt skottad. Vallarna på sidan om var 30-40 cm höga och mellan dessa var det en liten gång som jag försökte ta mig fram i. Jag levde på hoppet att inte möta någon. För isf. Skulle det bli en fastkörning säkerligen.


Efter jobbet blev en sväng till Birsta för att inhandla de sista julklapparna. Tur man styrde upp det annars hade det väll bara blivit något halvdant. :S


Dags för att sova lite nu.

Godnatt

Av Therese :) - 21 december 2009 10:11

untitled.jpg picture by therese82a


Om du inte kan se någonting så dra i yttre ögonvrårna så att du får sneda ögon (som om du vore asiat). Fortsätt dra tills ögonen är nästan stängda… det fungerar.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards