Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Therese :) - 1 december 2009 23:21

Idag fick man dom riktiga papperna som verkligen visar att man är uppsagd och det känns liksom lite konstigt. När man har jobbat på samma arbetsplats i flera år och så plötsligt ska man sluta. Känns helt sjukt tråkigt speciellt med tanke på att man inte har bestämt det själv. Men jag har inte gett upp hoppet man vet aldrig vad som händer. Man kan få tillbaka jobbet, hittar något nytt eller blir arbetslös. Jag tror att något av dessa tre alternativ kommer hända. Tror ni att jag kan se i framtiden?   

 

Har precis suttit och skrivit på mitt personliga brev. Känns smått jobbigt att börja om på nytt och söka jobb. Man har liksom varit säker och inte säker och säker och inte säker i olika omgångar.

Så fort det dragit ihop sig för indragningar så känner man sig som dom två som duella i Idol, man hänger löst. Denna gång var det riktigt löst, tydligen!

 

Måste börja fixa CV också.

 

Imorgon händer iaf något skoj mitt i det jobbiga och tråkiga. Då ska jag nämligen dejta Jempa, hoppas jag iaf. Var iaf vad vi pratade om igår.. Har du dragit dig ur? Vi hörs imorgon om det iaf.

 

Ha det gott så länge allesammans

Sov gott!

 

Jobbskes.jpg picture by therese82a

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards