Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 14 december 2008

Av Therese :) - 14 december 2008 21:10

Ikväll var vi bjuden till V och I på grötmiddag. Då gröt inte är en hit hos mig (speciellt inte klumpgröt) så fick jag äta skinkmackor samt gravad laxmackor och mjölk därtill. Absolut inte helt fel det heller. Gott!



Sitter just nu och småkikar på Åkalla. En tv-serie som jag även förra veckan små kikade på. Men jag vet ännu inte riktgit va det handla om. Mer än att det är utländska familjer och att det är lite religons trubbel.


*gäsp*


Är nog allt lite trött känns det som, så efter programmet är slut ska jag kila direkt till sängs för att natta eller kanske kika lite mer på tv.. Men skönt iaf att göra sig klar för sängen.


*tjingeling*

Av Therese :) - 14 december 2008 12:32

För fjärde gången idag (tror jag det är) så går strömmen. Börjar bli rätt jobbigt att vara utan ström. Har varit utan ström en sväng i typ 2½ timme. Sen så gick strömmen precis men kom tillbaka efter ca. 30 sekunder.


Men nu håller jag tummarna *ström resterande tid av dagen*

Men med tanke på hur det ser ut ute med snö som hänger ned träden samt elledningar som hänner ner så tror jag knappast det blir bättre av att det smådugga ute trots att det är kallt ute.


Dags att fixa lite och hoppas att inte strömmen försvinner igen!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards