Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 1 december 2008

Av Therese :) - 1 december 2008 22:14

Nu har vi haft dammsugarvisning. Blev ingen dyr dammsugare. Men maskinen är säkert välldigt bra om man har kosingen. Men har iaf tipsa om 25 st pers dom får testa ringa om visning så får man se om ngn av dom alla nappar. Haha :)

Men han var iaf välldigt duktig att prata om maskinen. Håller tummarna att ngn annan slår till. :)

Av Therese :) - 1 december 2008 19:23

Ni alla har väll inte glömt den roliga julkalendern på nätet, Oioioi?

Du kanske inte ens hört talas om den? Men för tusan gubbar/gummor, skynda och kika in. Säkerligen kommer ni få några roliga stunder.


Såg på SVT´s julkalender med. Skägget i brevlådan. Rolig verkar den vara. Troligtvis kommer det bli fler avsnitt som jag kommer se.

Av Therese :) - 1 december 2008 17:20

Visst vore det skönt med lite extra sol?

Av Therese :) - 1 december 2008 16:55

Inför kvällen känner jag bara ångest och irritation! Ringde någon igår och sa att killens mamma hade tipsat oss om otroligt bra produkter som hon var jättenöjd över. Så nu ville dom komma till oss. Dom lyckades övertala killen, så ikväll ska det komma någon försäljare hit. VILL INTE VILL INTE!!! Jag har inte tid med sånt "skit" som ska komma och ta upp min tid med att sälja någon dammsugare som jag ändå vet redan innan att jag ABSOLUT INTE ska ha! Enligt rykten så är produkten, som är en dammsugare asdyr!


Vem kan vara så galen att man betalar över 40 000,- för en ynka dammsugare. Men om man tjänar bra  eller har en del pengar över och inte vet var man ska stoppa pengarna så...


Klockan 20,00 är det Livet i Fagervik, så ska inte försäljare störa mig!!!!!!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards