Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 3 december 2008

Av Therese :) - 3 december 2008 23:35

Känsla just NU!

Den röda.. (den till höger för dom färgblinda)

Av Therese :) - 3 december 2008 19:23

Efter jobbet så tog jag bilen och åkte till massage studion. Så jäklans skönt för kroppen. Sen bar det av hemåt efter massagen. Inte världens snabbaste hemtur och alla bilar bakom lär ju varit asirriterad på mig när bilen inte orkade ta sig hem knappt.

Gick inte på alla cylindrar som den skulle. Så bilen orkade inte hålla hastighet i höga hastigheter och när jag körde på 5:ans växel så kändes bilen otroligt skakis. Så nu står den i garaget och jag hoppas på att den torkar upp snart eftersom att jag är ganska säker på att problemet är att det är fukt i elsystemet.


Irriterande.


Men skulle den inte fungera imorgon heller så har jag en backup som tur e.


Snart dags att kila iväg och ta hårtork eller värmepistol för att blåsa lite där det troliga felet är så det torkar.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards