Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 4 december 2008

Av Therese :) - 4 december 2008 18:41

Min bil står just nu i ett garage och ja, vad ska jag ta mig till med den?


Tur att killens mamma åker på en liten semester imorgon så jag har tur att få låna den. Men frågan är bara vad jag ska göra sen :S


Bogsering till verkstaden...?

Eller kan mitt största hopp slå in, att den torkar upp. Var f** nu fukten är!

Ringde verkstaden idag och dom sa att dom kunde ju inte göra något om dom inte hade bilen.. Haha. jag tror jag skrattar lite. ¨

Kan dom inte göra något åt bilen om dom inte har bilen???? Konstigt!


Snart så blir det stockholm även. På lördag närmare bestämt. Åh så spännande det kommer att bli. Shopping på NK, bo på hotell.. och besök på stureplan.. Och jag som egentligen är sämst på kändisar. Hur ska jag o syrran kunna känna igen alla?

Kameran måste ju självklart vara med ifa. det skulle vara någon kändis att fota. Eller va säger ni?

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards