Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Therese :) - 17 oktober 2009 18:12

Öde i Stöde det må man då säga för när jag fråga om där finns ingen  bankomat fick jag veta. Kan det stämma? Hur som helst så blev vi då tvingad att gardera oss ifall det skulle bli affärer. Skulle nämligen dit och kolla på bil. Hem kom vi med denna:

2834758790.jpg picture by therese82a


Blev en sväng på affären också. Hittade en julklapp. Det här året känns det som jag ligger riktigt bra till med julklapparna. Har redan köpt 4 stycken.


Av Therese :) - 17 oktober 2009 11:00

Varför har jag inte tagit mig samman och klivit upp. Jag har grymt mkt att göra idag. Attans! 


Har tagit tag i en sak. Jag har mailat och sagt att jag inte ska ha en skit grej som dom mer eller mindre tvingade på mig och sen inte informerade om all information. Hälften av information fick jag efter att dom läst upp avtalet och jag godkänt det. Det är ju tur att man har 14 dagar ånger vecka så kunde man läsa igenom papperna dom skickade hem. Precis som man trodde var det ingenting att ha. Dessutom lurade dom mig vilket jag som kund inte gillar. Kunde inte kolla upp att det dom sa stämde just då men jag hade för mig att det inte var så som dom sa. Attans så arg jag blir på telefonförsäljare som tycker att deras saker är så bra, bra, bra och egentligen är det bara skit!

Det är en fet diss av företaget Smart Pensionval.


Har någon fler en jag den åsikten om dom?



Måste ut och grundmåla ribbor, sen måste jag tvätta bilen både invändigt och utvändigt samt byta däcken och en bil ska vi hinna med att kolla på. Mycket som måste hinnas med denna helg och allt helst idag. Jag känner mig redan slut.


Jag vill inte!

Jag längtar till sommaren! 


+25 grader blå himmel och strålande sol, bara 8 månader kvar till sommaren.


Ska riva sängkläderna ur sängen  nu och slänga in dom i tvättmaskinen så har man rent till ikväll.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards