Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Therese :) - 2 oktober 2009 23:58

Nu har jag återigen börja komma åter på banan. Jag orkar vara uppe till närmare 00:00 och bara en sån sak är inte fy skam. Efter några dagars mindre pigghet så börjar jag känna mig bättre. Halsen är fortfarande lite krasslig, så lite försökte jag lura er. Jag låter som en kille i värsta målbrottet. Ni vet väll alla hur det kan låta..? Dessutom är det smått jobbigt att prata men äh, va sjutton. Må det bära eller brista!


Har precis suttit och lekt med Ikeas köksprogram. Det programmet är rätt bra utformat. Inte allt för svårt att testa sig fram och vrida å vända på möbler och ting. Dock vet jag inte om det blir något köp för dom vi hjälpte. Vi får väll se.


Är askallt ute kan det vara vinter på gång? Jag har ångest varje gång jag ska gå ut. Det är ju för *a¤ minusgrader. Jag saknar sommaren så mkt! Dessutom så har jag målar ångest. Jag måste hinna måla maskinhallen ge mig fint väder och lite värme. Hann iaf. med att måla 2½meter av huset idag. Bara till att fortsätta en annan dag.


*godnatt*

Hoppas min röst håller bättre imorgon.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards