Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Therese :) - 3 oktober 2009 15:16

En arbets helg då kan allt hända. Idag var datasnubbarna i huset här och mixtra med kablarna. Att dom inte kunde hålla sig borta. Det visade sig att all kommunikation med nätverket pajja så ringde omedelbart IT jouren (SOS alarm) för att få hjälp. Skönt att det ordnade sig fort och han som höll på fick skämmas lite. Inte hade han tänkt på att vi kunde jobba.. Hade kunna bli lite småsvettigt en hel helg utan ett fungerande datasystem.


Jag är fortfarande mycket hes så de två som jag jobbar med har skrattat åt mig ett antal gånger... Hur snällt är det? Gråter


Känns riktigt trögt att arbeta nu. Kommer ingen vart och jag har ingen ork. Men jag ska NU göra ett ryck trots allt.


Trevlig eftermiddag.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards