Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg under juni 2007

Av Therese :) - 5 juni 2007 17:36

Hmm.. ja du... sitter och funderar lite.

Tydligen känner mister R´s kopis någon som jobbar på sjukhuset... Borde med andra ord vara någon som jag känner till.. Hmm.. Tyckte jag såg personen i fråga men var det så... Hmmm.. Jag vet egentligen inte vem det kan vara.. Måste luska ut vem det är?! Högvattnet? Pottan? Frankenstein eller vilken?! Frankenstein kan det säkerligen inte vara iaf! Haha :D

Kanske ska man be om att få en bild skickad till sig så man får se den man misstänker.. Ja ni, alla som inte jobbar med mig antar jag inte fattar ett skvatt... Men flera har fått små fina smeknamn. :D


Ne, dags att städa lite... Här är stökigt!


Av Therese :) - 3 juni 2007 22:32

Ajajaj, hur kunde man vara så dum att man vistades ute i helgen? Men å andra sidan så var det ju helt underbart väder ute! Haar inte sett ett moln på hela helgen. Inde ens på kvällarna! Loooovley!

Imorgon är det åter dags för arbete. Känns ju si sådär. Känns som att man skulle vilja vara ledig i finvädret! Har försökt att skrapa huset men det är ett av dom värsta arbeterna som jag någonsin har gett mig in på. Urscha! Och sen så ska man till att välja färg, det är inte heller det lättaste.. funderade på en ljus bäch färg med typ plåmmon lila runt fönstren.. Va tros om det??? Ne, jag vet inte... Hinner ju fundera mycket innan färgen kommit på plats. Har kollat runt lite på om det inte finns något bra verktyg att rengöra väggarna med, för att skrapa är olidligt! Har hittat ett till en vettig penning i utlandet. Får se hur det blir med den affären.. Är ju inge vidare billiga verktyg... tydligen!

Ska nog kila till duschen och ta mig en svalkande dusch sen är det som alla andra dagar, dags att hoppa till sängs.


Godnatt!

Av Therese :) - 2 juni 2007 23:16

Underbart väder idag! Har inte sett ett moln på hela dagen! Meee like, även kissarna! Hoppas vädret blir detsamma imorgon och att tjejerna på jobbet håller sig på benen så kanske man kan vara ute en sväng imorgon med :D
Men jag har dock träffat solen på lite för nära håll idag... jag är bränd... Röd bränd... =S Det beror väll på ozon skicktet som det sägs är mkt tunt... Känner mig även lite frysen nu. Men blir nog så jag kryper till sängs snart där är nog varmt och sköönt! *mysaaaaa*

Av Therese :) - 1 juni 2007 13:38

Inte visste jag att det från och med idag kommer nya vägskyltar. Borde man inte gå ut och informera lite närmre om det?!

Läste precis på Aftonbladet att nya märken kommer, dags att plugga på dom vettja :D

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards