Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg under juni 2006

Av Therese :) - 25 juni 2006 00:28

Gick ju inte så bra för sverige på fotbollen. Tråkigt att de skulle åka ur redan. Men sånt e livet. Hade ingen bra dag ida´ tror jag. Spela ju askasst i början av matchen innan utvisningen kom. Då skärpte de till sig. Sverige lyckades med att få en straff men sämre gick det med att sätta den i målet. Matchen mellan Sverige-Tyskland slutade 0-2..Bättre lycka nästa gång, bara hem och träna på!

Av Therese :) - 24 juni 2006 16:09

Känner mig lite hungrig just nu, funderar på om man kanske ska ta fram lite kyckling ur frysen och tina. Och sen så kan man göra någon kyckling gryta. Skulle sitta fint i kistan det ;) Men lär väll inte bli mat förän senare. Inte så skoj att äta själv tycker jag, så får väll vänta på matsällskapet... men då lär man inte få mat förän typ tie... (inte tycka om) Ne, de tål kanske att fundera på om man ska tillaga det snart och kanske äta till matchen!Hejja, hejja!

Av Therese :) - 23 juni 2006 23:45

Jahaja, då har man varit på lunch och middag idag. Fick iaf lite silltallrik, grillat och tårta så lite trevligt var det ju iaf. Även fast man fick känna sig lite utanför emellan åt då man fick sitta med de som man inte riktigt vet vad man ska prata om med... Så man får enbart sitta tyst och lyssna när de pratar båtar, traktorer, grävare och bilar av dess blandade sorter. Vilket jag tycker INTE alls är intressant. Men maten var ju iaf god! Men nu antar jag att det börjar dra ihop sig för att sova lite. Men först så ska jag och jempa spela lite Betapet.Jeje, jag får väll hoppas att alla har en Glad midsommar iaf. Man har ju fått några SMS hälsningar vilket är skoj. Fast rätt tråkigt att de som man har mest kontakt med verkar glömt en............

Av Therese :) - 23 juni 2006 11:42

Vad kul - känns de faktist inte alls som då e det meningen att man ska ha kul. Men så blir det nog inte :(Ne, tro om man ska ta den nya bilen å dra på en semester?! Skulle vara kanske lite roligt iaf...

Av Therese :) - 22 juni 2006 22:36

Håll det du lovat!Och lova inte flera samma sak, vid samma tidpunkt, på olika platser!Då är det alltid en som blir sårad!

Av Therese :) - 22 juni 2006 13:00

En man kommer fram till vårat bord på restaurangen och frågar om någon av oss äger en Citroen. Ja svar jag med skräckslagen min. (i tankarna går nu är man påkörd)Men sen så frågar han om vi har tappat något. Vi börjar alla fundera innan de säger typ en telefon. *pustar ut*Det var dock inte jag, men killen min såklart.. Tur för honom att han fick tillbaka telefonen sin.Nu ringde mamma. Hon ville att jag skulle köpa med mig lite pizza och komma och hälsa på. O jag som åt hamburgare i förrgår och igår.. samt nyss ätit på restaurang. Men men, man får se.. kanske framåt kvällsidan ska man ha middag. Då kan det ju iofs. kanske sitta fint med lite pizza :D Den som lever får se..

Av Therese :) - 22 juni 2006 08:45

Yehooo! Var med i en tävling, precis som alltid annars och sen så va jag in och kollade tävlingsresultatet idag!!!VINST!! Djabba-dabba-dooo! En skiva :DDessutom var skivan en debutskiva och ena av de som är med i "gänget" visa det sig jag jobbade med förra sommaren har det visa sig lite såhära i efterhand... Men jag klagar förståss inte :D

Av Therese :) - 22 juni 2006 08:19

Har funderat på en grej efter att jag och Jempa igår satt och pratade om hur lätt bloggen dyker upp i dess olika sökmotrar typ msn, google och så... Samt att då när jag kom hem så hade jag fått en kommentar från någon okänd som tydligen brukar vara och läsa i min blogg. :D Funderat på hur många är det egentligen som kommer och läser bloggen varje dag men aldrig lämnar något spår efter sig?! Är ju rätt skoj när man får någon kommentar från någon helt okänd emellan åt faktist :DJag vet, kan inte alla som läser denna skriva en liten rad och gärna sin egna länk om man har någon. Vore skoj tycker jag och få se vilka det är som läser min blogg :D

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards