Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg under juni 2006

Av Therese :) - 9 juni 2006 18:11

...(Det får DU KOMMA på själv)!Men kom gärna hit med ett granris fort som fan det kliar, som sagt!! :DJempa sa att jag skulle skriva det!

Av Therese :) - 9 juni 2006 17:18

Grattis Einar till stipendiet!!! Du måste vara välldigt teknisk då eftersom du lyckas med att få en hel 500:- för de 9 år som gått:DDu måste gjort bra ifrån dig. Grattis :D

Av Therese :) - 9 juni 2006 16:52

Äntligen hemma! Detta har jag längtat efter ända sen klockan 9 imorse typ... sista timmarna gick dödsseeegt!Men nu e man iaf hemma och man har hunit äta en bit kladdkaka fast Jempa sa att jag inte fick.. så därför blev hon utan :DFunderar på att ta en bit till (i smyg)KLADDKAKA ÄR GOTT

Av Therese :) - 9 juni 2006 12:09

Då sitter man på jobbet, har precis stoppat lite i magen! Youghurt och macka :D Mums! Desstutom köpte jag en lott. Trodde jag skulle vinna en mille men blev aldrig så :(Jeje, nu ska Sara kolla på jobb :DDobbiilidoooo :D

Av Therese :) - 8 juni 2006 22:21

Haha, just nu så är min blogg den mest populära!! Hahaha, Jehoooo *fniss*Skojjigt.. eller hur jempa :D Du ligger trea :D

Av Therese :) - 8 juni 2006 21:43

Nå, idag hittade jag iaf 8st fyrklövrar så nu får man hoppas att man får lite tur med sig :DSen så har man idag fått skattepengen! Den var ju välkommen, fast den hade gärna fått varit högre.. endast några få hundralappar.Har ställt ut kladdkakan på balkongen så ska nog till att hämta den nu och mumsa i mig lite :D

Av Therese :) - 8 juni 2006 20:42

Klev upp, var ute på balkongen lite och grejsa, åkte till killens familjs hus (softa) åkte hem.. och nu sitter jag och är sugen på kladdkaka! Ska nog ta och fixa en sån :D

Av Therese :) - 8 juni 2006 11:28

Känner mig lite trött idag! Men akönt iaf att man får vara ledig idag! Ska nog inte göra så mkt idag! Bara ta det lungt, det tycker jag är skönt :DÄr rätt bra väder idag. Solen sken förut så jag och kissekatterna var ute på balkongen ett tag. De blev glada då! Nu ska vi äta glass :D kram och hej från en isglasstjej :D

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards