Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 30 december 2007

Av Therese :) - 30 december 2007 15:59

Dagen har jag spenderat till städning, undan plockning och massa sånt tråkigt. Även att jag har kollat runt lite efter om det finns någon billig bra mobil typ beg. Men hittar dock ingen som jag känner sådär för.. Och hittar jag någon så är dom bara dyra och det vill jag inte ha! Man har ju en hel del krav känns det som.... Nån som har bra mobil till billig peng att erbjuda?


Har satt upp ett av fågelborden som vi fick i julklapp så nu kommer fåglarna säkerligen bli glada och kissarna kommer sitta nedanför och försöka få tag i fåglarna *hihi*

Även att någon råtta/mus hade lyckats med att hitta fågelmaten som jag köpte förra året som jag skulle använda.. Säkerligen hade dom haft en liten fest i fågelmat lådan..


Snart så ska vi bort på middag. Ska bli trevligt och gott, tro vad det blir för något?! :D


Har iaf sluppit gå ut och jobba i helgen. Det känns otroligt skönt eftersom att det har varit mkt att stå i just denna helg. Så det är väll dags att ta ett ryck till innan middagen..


Ingen ro här inte..

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards