Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 12 december 2007

Av Therese :) - 12 december 2007 18:11

Det är kallt ute.. och jag vill inte gå ut :(


Men man måste väll antar jag. Ut i veboa och hämta lite ved samt ta en sväng till E och kolla läget. Hon ville att jag skulle höra av mig ikväll.. Såå...


Känns inge vidare varmt inne heller just nu.. när jag kom hem från jobbet så var det kring 15gr inne.. så nu eldar jag på för fulla muggar! Antar att det snart är dags för att lasta in mer.. *burr*


Elda, elda, elda...

Av Therese :) - 12 december 2007 09:48

Det har varit välldigt mkt skriverier senaste tiden om köttfärs. Att Ica använder sig av gammalt kött och maler ner osv.. Men nu är det ju även prat om massa andra affärer som gör lika. (vem kunde inte tro det) Hittade detta repotage på Dagbladets hemsida där det stod om tarmbakteri samt bakterier från någon som varit förkyld, haft sår eller brännsår och sedan har dessa kommit i maten.


Dom olika butikenrna fått lämnat en kommentar..

Man kan ju fundera på, varför ville dom inte lämna någon kommentar?

Man kan ju även fundera på om, bara för att butiken gick bra... Är butiken alltid bra. Eller bara en slump?


Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards