Välkommen - känn dig som hemma

Direktlänk till inlägg 6 september 2007

Less av mig!

Av Therese :) - 6 september 2007 15:55

Jag är less på mig själv

Jag är less på FOLKSAM!


Til att börja med så glömde jag ta med mig plånboken när jag åkte till jobbet idag.. vilket jag upptäckte när jag skulle hem från jobbet och MÅSTE tanka! *pip, pip, pip* Nå väl, hur som helst.. Det blev ingen tankning. Jag fick köra på sparlåga hem... Sakta sakta.. Trodde inte det skulle räcka hem men det gjorde det som tur var. Skööönt! Dock lär jag bara komma ca 2-2,5 mil på det som är kvar.. förhoppningsvis.. enligt  vad mätaren visar.. Så det är sågott som tomt!


Väl hemma går jag och kollar posten.. Då har jag fått en påminelse faktura från Folksam... Ett smått irriterat samtal till Folksam sker snabbt och jag ifrågasätter varför dom inte fixat den lilla grejjen som dom skulle göra! För jag ringde i endast ett enda ärende och det var för att jag ville få försäkringen uppdelad månadsvis och hon skulle fixa det på det tidigare autogiro jag hade... Irriterande!


Sen så hade jag planer på att gå ut och gå.. Men det är riktigt spööö regn och blåser som faan.. Jag får nog vänta ett litet tag.. För det ser blått ut på himlen, men varför regnar det som *pip*. Hur som helst så är jag bortbjuden på middag ikväll hos killens farmor och Kjell så jag lär väll få ta trampcykeln eller mina fossingar dit! Så det löser sig nog ändå allt!


Dumma regn!

Dumma de mesta....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese :) - 6 oktober 2012 13:21

Sitter just nu på ett café i huddik kollar på utsikten i ens fönstret sjöbodar andra trafiken och nedanför mins fötter en massa fler folk som fikar. Nu blir strax en sväng i affärer alltid lika skoj. Sen blir det tacco kväll. :)...

Av Therese :) - 18 augusti 2012 06:02

Precis som alla andra år brukar det vara samma "skrot" på Selångers marknad men detta året hittade jag detta också :D...

Av Therese :) - 13 augusti 2012 18:46

Gjorde precis ett besök i mosters hallonbuske. Mums vad gott det är med stora trädgårdshallon!...

Av Therese :) - 24 juli 2012 14:42

Härligt väder ännu en dag så då tog vi en fika mamma, faster och kusin. Blev glass, mums!...

Av Therese :) - 22 juli 2012 14:46

Smultron är så otroligt gott! Mums

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards