Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 24 september 2007

Av Therese :) - 24 september 2007 08:37

Idag är jag jättetrött, beror det på att man varit ledig i flera dagar eller att man blev uppe sent igår?! Eller kanske att det beror på att man bara är trött ändå, vem vet?

Hur som helst så tvättade jag min bil igår så nu är det skinande ren! Må allt säga att tvättmedlet som luktar så otroligt gott, typ som bubbelgum! MMmmmm.. Man skulle kunna dricka av det men tror dock inte det är så nyttigt ;)


Igår kväll så hamnade jag framför Idol program.. såg två avsnitt så nu blir det väll till att se nästa avsnitt oxå.. se vilken av killarna som gick vidare... Jag tror.... Den rödhåriga killen som skulle dra sig ur för att han inte klarade av pressen.. Fast ser han ut som en "idol"?

Återstår att se!


Annars så får vi besök på jobbet idag, finbesök från KS.. kan ju bli spännande att höra hur det går. Han ska tydligen upp till "höjdarna" och prata om scanning av journaler..

Kommer dom få upp öronen för honom eller kommer dom inte vilja intressera sig för det?! Vem vet, vem vet?


Tajm att jobba lite nu.

Fika snart =D

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards