Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 18 december 2006

Av Therese :) - 18 december 2006 10:23

Du glömmer väll inte rösta i snö omröstningen :)

Av Therese :) - 18 december 2006 07:50

Helgens bloggande har varit under all kritik men vi tar nu och försöker åtgärda detta!!Fredag: Hinner knappt hem förän jag får veta att det är dags att leta fram några finare kläder. Var nämligen så att det var bokat julbord på Norra Berget. Så jag, Ragnar, Veronica samt Ingemar skulle frossa i ett underbart gott julbord. Hur gott som helst var det eller nästan allt iaf. Efterrättsbordet, man skulle kunna äta hur mkt som helst. Man skulle ha plockat ihop några matlådor så man haft lite mat med sig till idag (det får blir nästa gång, HAHA)Men innan vi åkte på julbordet så la vi svart/grå klinkers på golvet så att det fick börja torka. Så att vi på lördagen kunde fortsätta med väggarna. Och så blev det även. Dock är det ju som vanligt. Alltid ska något jävlas. Så när vi hade börjat sätta kaklet så inser vi att vi fått två olika sorter även fast dom stod på samma pall.. Hur som helst. Ett vitt med gråa streck i och ett vitt med beige i. :S Ringde till firman och dom hade precis så många kvar som vi behövde som tur var så jag fick åka in och byta dom som var felande. Tur i oturen.På kvällen fick vi åka iväg på julfesten som var på Stadshuset. Jätte trevligt. Var slager tema. Så dom hade tagit dit tre sångare som kallade sig för "Glitter" Jätte duktiga faktist. Men jag kan då dock inte påstå att det var så skoj när han kom och skulle ta mig i handen och sjunga "se på mig" och alla andra skulle stå med blickarna fästa på mig! Haha. Samt den gången som han kom och fråga hur jag tyckte det var där ikväll (med micken) och därefter drar ur sig att jag ska känna på han mage. Då kunde jag verkligen inte hålla mig från att skratta ihjäl mig. Men man kan ju bara skratta åt det hela :DBlev dock lite svårt när jag skulle dansa styrdans med killens arbetskompis. Haha, men jag lyckades! :D *stolt*Söndag: Då fortsatte vi med dom väggar som vi ej hann med på lördagen så nu är väggar och golv på sin plats. Enbart fogningen kvar. Så det blir nog bra när det är helt klart!Sen drog jag iväg och avslutade dagen hos min faster och mina kusiner. Vi åt en massa gott och hade jätte trevligt. Så efter helgen så känns det som man ätit en massa gott och druckit en massa gott hela tiden. Just nu så rullar jag fram så hur ska det sluta efter jul?! ;)Även att jag som inte brukar vara en "light"-drickare fick en cider av det slaget och den var absolut inte dum. Jag tyckte den var jätte god! Kopparsbärs cider Rassberry light - REKOMENDERAS!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards