Välkommen - känn dig som hemma

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2006

Sättna och marknad

Av Therese :) - 19 augusti 2006 21:25

Ja ni alla, då var vi på Sättna idag och kollade på lite bilar. Kom inte dit förän iofs. mitt på dagen. Men det räckte gott och väl för mig. Blev ju faktist kvar där till 18:30 så tyckte jag gjorde det bra som klarade det. Va iaf fint väder annars hade jag aldrig stått ut kan jag ju säga. Många bilar som körde fooooort fanns det där. Nästan för fort ibland för min smak. Sen så va vi iväg på marknaden en sväng. Tänkte köpa en hängare till garderoben men då hade de stängt igen ståndet när vi kom :(Och nu har vi kommit hem igen så jag antar att det blir till att sova snart. Har lite ont i huvudet fast troligen beror det på alla OLJUD som varit idag samt kanske lite vätskebrist?!Men godnatt allesammans, ska ta o se en film och sen blir de sova av! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese :) - 6 oktober 2012 13:21

Sitter just nu på ett café i huddik kollar på utsikten i ens fönstret sjöbodar andra trafiken och nedanför mins fötter en massa fler folk som fikar. Nu blir strax en sväng i affärer alltid lika skoj. Sen blir det tacco kväll. :)...

Av Therese :) - 18 augusti 2012 06:02

Precis som alla andra år brukar det vara samma "skrot" på Selångers marknad men detta året hittade jag detta också :D...

Av Therese :) - 13 augusti 2012 18:46

Gjorde precis ett besök i mosters hallonbuske. Mums vad gott det är med stora trädgårdshallon!...

Av Therese :) - 24 juli 2012 14:42

Härligt väder ännu en dag så då tog vi en fika mamma, faster och kusin. Blev glass, mums!...

Av Therese :) - 22 juli 2012 14:46

Smultron är så otroligt gott! Mums

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards