Välkommen - känn dig som hemma

Direktlänk till inlägg 27 januari 2010

Motivation NOLL!

Av Therese :) - 27 januari 2010 08:37

Den senaste tiden har jag känt mig mer och mer irriterad på jobbet. Det är verkligen inte likt mig. Bär jag runt en cementsugga i magen och är skitless på det mesta. Helst av allt önskar jag just nu att få ett nytt jobb, ett jobb där man kan glädje över att komma till och dessutom känner sig välkommen. Snart ska personen som ska ersätta mig komma. Kan knappast tänka mig att det kommer kännas mer motiverande att komma hit då.


En del av de personer som jag jobbar med i nuläget håller på att promenera mig på nerverna. Idag blev jag utsatt för att en kom och ställer sig bakom nacken och flåsar. Ska prata med mig trots att jag bara tittar in i skärmen och gör allt för att nonchalera. Då börjar hon ta i mitt hår men hallå va f*n gå och jobba för hel*ete! Jag var nära ett utbrott men jag klara av att bita ihop.


Urscha, äckligt, disguuussting!!


Sen har vi en annan som har skrikit om en massa saker och det är bara fel det som är och blä, blä, blä! Suckar och har sig! F*n ta henne om hon inte är tyst snart. Ja detta är bara en del av allt som jag irriterar mig på. Detta är bara idag..

Det värsta är nog egentligen att allt bara byggs på och jag blir mer och mer irriterad.


Jag söker vidare jobb och hoppas finna något nytt snart. Jag tar mer än gärna emot tips om någon vet om något!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese :) - 6 oktober 2012 13:21

Sitter just nu på ett café i huddik kollar på utsikten i ens fönstret sjöbodar andra trafiken och nedanför mins fötter en massa fler folk som fikar. Nu blir strax en sväng i affärer alltid lika skoj. Sen blir det tacco kväll. :)...

Av Therese :) - 18 augusti 2012 06:02

Precis som alla andra år brukar det vara samma "skrot" på Selångers marknad men detta året hittade jag detta också :D...

Av Therese :) - 13 augusti 2012 18:46

Gjorde precis ett besök i mosters hallonbuske. Mums vad gott det är med stora trädgårdshallon!...

Av Therese :) - 24 juli 2012 14:42

Härligt väder ännu en dag så då tog vi en fika mamma, faster och kusin. Blev glass, mums!...

Av Therese :) - 22 juli 2012 14:46

Smultron är så otroligt gott! Mums

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards