Välkommen - känn dig som hemma

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2009

Kinabuffé

Av Therese :) - 22 augusti 2009 10:19

Var tar tiden vägen. Jag tycker inte att jag riktigt hinner med mig? Kanske var man bortskämd när man hade semester så man trodde man hade hur mkt tid som helst.

 20090821851.jpg picture by therese82a

Jobb och jobb i vanlig ordning igår. På eftermiddagen/kvällen blev det besök hos mormor och moster samt farfar. Hoppa in i bilen och vidare till mamma, pappa och syrran. Kollade om vi fick igång hennes laptops internet men vi hann inte fixa till det. Inte det enklaste verkar det vara att få igång det. Sen drog vi alla iväg på kina där vi mötte upp syster + A och R. Skulle först till ett kina som skulle ha öppet till kl. 21 enligt vad vi läst i restaurangfoldern samt på dörren. Men där var låst och svart när vi kom dit så vi åkte vidare till Dragon House.20090821848.jpg picture by therese82a

Hos Dragon House upptäckte vi att dom serverade buffé. Hur grymt som helst tyckte jag. Att få blanda hur man vill och äta tills man blev riktigt, riktigt mätt. Pris, endast 99:-. Priset inkluderade då dricka, bröd, sallad, kaffe och kaka.


Nu ska jag ta en fika och sen leta reda på mina regnkläder var nu dom gömda. Regnkläder är verkligen vad som behövs en sånhär regnig dag då man ska vara ute!

VIT.gif picture by therese82a

 
 
tinaz

tinaz

22 augusti 2009 12:58

Vi tänker nog sälja vår lägenhet själva, vi börjar med det iaf. Priset är i så fall detsamma som när vi köpte den,även fast vi "fixat" en hel del här hemma. Vi får se om vi beslutar oss att sälja till den som ger det priset och tar över den 1a okt. Har inte funderat så mycket ännu.
När jag skrev min förrakommentar på samma inlägg kom det upp en ruta "felaktig spamkod", så jag vet inte om den kommentaren kommer med. Så det kan bli lite upprepning...
Huset som jag skrev kontraktpå togs bort från hemnet i samma veva. Så bilder finns det inte tyvärr. Dock tänkte jag ta före och efterbilder när vi börjar med renovering och så. kanske bilddagboken eller så? Vi får se efter inflytt vad vi sätter igång med.

Kramis

http://tinaz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese :) - 6 oktober 2012 13:21

Sitter just nu på ett café i huddik kollar på utsikten i ens fönstret sjöbodar andra trafiken och nedanför mins fötter en massa fler folk som fikar. Nu blir strax en sväng i affärer alltid lika skoj. Sen blir det tacco kväll. :)...

Av Therese :) - 18 augusti 2012 06:02

Precis som alla andra år brukar det vara samma "skrot" på Selångers marknad men detta året hittade jag detta också :D...

Av Therese :) - 13 augusti 2012 18:46

Gjorde precis ett besök i mosters hallonbuske. Mums vad gott det är med stora trädgårdshallon!...

Av Therese :) - 24 juli 2012 14:42

Härligt väder ännu en dag så då tog vi en fika mamma, faster och kusin. Blev glass, mums!...

Av Therese :) - 22 juli 2012 14:46

Smultron är så otroligt gott! Mums

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards