Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Therese :) - 26 oktober 2008 17:05

Btw, glömde berätta om jag åter igen har varit ut i skogen och plockat svamp. Det är så roooligt :D

Av Therese :) - 26 oktober 2008 16:42

Igår kväll blev det besök hos syrran. Fick taccos och sen så såg vi på stjärnor på is. Känns inte som att jag kan hålla med om att det är rätt person som åker ut varje gång.. det finns ju dom som inte är så bra. Enligt mig iaf. Men trots det så får dom vecka efter vecka vara kvar. Hur kan det komma sig?


I morse så var det dags för omställning av klockan. Vilket kändes super. Man vaknade tidigt, PIGG!!!



Har även sen sist kikat på filmen Bangkok Dangerous som handlar om:

En yrkesmördare (Nicolas Cage) är i Bangkok för att utföra en serie uppdrag och faller där för en kvinna. Men relationen blir lite komplicerad, så...

Se den och du får veta mer :D





Filmen är en ny inspelning av filmen Bangkok Dangerous som finns från tidigare. För er som känner igen namnet tänkte jag.. Men denna är ny!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards