Välkommen - känn dig som hemma

Direktlänk till inlägg 13 september 2008

Lördag, värsta partydagen!

Av Therese :) - 13 september 2008 10:51

Så vad händer idag? Den frågan kan man alltid ställa sig. Men oftast är det inte så säkert att man vet det i förväg. Hur som helst så håller jag på att tvättar och diskar. Har dragit fram dammsugaren och brumma omkring med den lite.



Men kannske inte det roligaste som finns att göra?! Så därför funderar jag nu på att ta mig till affären och shoppa lite jord och blomkrukor. Kan ju vara lite snyggare att dekorera fönstret med krukor istället för plastkrukor med några fat som man fått när man köpt sallad på donken och arsetter. Men man tager vad man haver som det bruka sägas.


Ikväll blir det kanske någon rulle som man ser. Har dock ingen rulle den bara måste jag se.. Men någon finns det säkert att kika på. Kanske någon av de 4filmerna jag har liggandes som jag aldrig sett vore ett heta men beror ju på om man får igång dvd-spelaren som enbart fungerar ibland.


Tjollahoppsan så länge. Nu ska se om man kan till stan ta sig :D

 
 
jempa

jempa

13 september 2008 11:45

jasså? tokigt, grå är den iaf =) brun fanns inte i den där jackmodellen., skulle haft de först men sen såg jag den gråa o tyckte de va lite coolare färg =)

http://jempa.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese :) - 6 oktober 2012 13:21

Sitter just nu på ett café i huddik kollar på utsikten i ens fönstret sjöbodar andra trafiken och nedanför mins fötter en massa fler folk som fikar. Nu blir strax en sväng i affärer alltid lika skoj. Sen blir det tacco kväll. :)...

Av Therese :) - 18 augusti 2012 06:02

Precis som alla andra år brukar det vara samma "skrot" på Selångers marknad men detta året hittade jag detta också :D...

Av Therese :) - 13 augusti 2012 18:46

Gjorde precis ett besök i mosters hallonbuske. Mums vad gott det är med stora trädgårdshallon!...

Av Therese :) - 24 juli 2012 14:42

Härligt väder ännu en dag så då tog vi en fika mamma, faster och kusin. Blev glass, mums!...

Av Therese :) - 22 juli 2012 14:46

Smultron är så otroligt gott! Mums

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards