Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Therese :) - 5 augusti 2008 17:12

Attans så trött jag är! Grymt trött! Typ så trött att jag skulle kunna somna på stolen jag sitter o arbetar på. Så kände det var dags för en paus nu.


Det enda som jag vill just nu är att åka hem och sova sova sova. Men jag vet att jag även borde olja in en bänk som är ute eller att man ska till killens föräldrar/mormor & morfar på middag som jag blev bjuden till vid typ kl. 17. Dock känns det otroligt meningslöst att åka dit till kl. ca. 19,45 om man skulle varit där för flera timmar sen.

Man kommer bli glodd på för var tugga man tar och känslan över att folk sitter och kontorllerar på hur man tuggar känns ju lockande, inte sant?


Just nu så känner jag mig rätt trött, irriterad och less.

Imorgon är jag ledig vilket känns välbehövligt. Jag längtar.


*gäsp*

Av Therese :) - 5 augusti 2008 13:29

Gårdagen var hur najs som helst. Träffade en gammal vän som jag inte träffat på ett år vilket var hur trevligt som helst! Gick ett varv på stan och kika lite och sen så bar det av mot ica där vi inhandlade lite mat till middagen. Sen raka spåret hem till huset för inspektion.

Hade en riktigt trevlig eftermiddag.


Sen så på kvällen så mer eller mindre bokade vi in nästa dejt, om ett år *haha* Helt sjukt att det blir så. Men det blir inte bättre när man inte bor på samma ställe :(


Även att jag är sjukt trött idag. Och än så har man många timmar kvar tills dess att man slutar för dagen.. BLÄ!

Av Therese :) - 5 augusti 2008 11:50

Snart är det dags för ännu några nya Wallander filmer. Nämligen 13 stycken. Inspelningarna kommer vara nu 2008-2009 enligt vad jag precis läst. Frågan är bara kommer dom bli lika bra som de andra?


9 Januari 2009, ah vet det är ett tag dit men ändå så bör jag ju komma ihåg att skriva att då kommer första nya Wallander filmen "Hämnden" på bioduken.

I nya filmerna så kommer vi få göra oss bekanta med lite nya skådespelare så som  Lena Endre, Sverrir Gudnasson från "Lasermannen" och Nina Zanjani från "Se upp för dårarna" bla.


Nu får vi bara vänta med spänning :)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards