Välkommen - känn dig som hemma

Direktlänk till inlägg 26 april 2008

Gott, gotti, gott gott!

Av Therese :) - 26 april 2008 15:10

Oj, så mkt jag gjort idag...

Började med att sova länge vilket var underbart! Sen så bar det iväg upp. Städade hallen, gick vidare ut och började kratta, sen betalade mina räkningar. Därefter så fick jag för mig att så en massa frön. Så nu har jag sått tagetis (hur de nu stavas), tomater, paprika och ärtskidor. Även att jag ställt alla lådorna i den nystädade hallen så jag vet ju någon som kommer säga något när personen kommer hem. Hahaha! Men håller man sig inte hemma utan ska hålla på med annat skit (bilar å bussar) så får man ju skylla sig själv. Jag har ju iaf gjort det jag ville iaf.


Nu skulle jag vilja baka en kaka. Skulle vara grymt gott. Problemet är mest bara att jag skulle vilja göra en kladdkaka och har enbart ett ägg :(

Iofs. så skulle jag ju kunna gå till grannen och få låna tillbaka ägg eftersom hon lånade av mig för drygt en månad sen... :)


Äh, får se va det blir. Kanske att jag kan hitta något annat gott att baka med eller om man ska tag i städningen inomhus?! Men egentligen är jag sugen på något riktigt gott att äta.. :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese :) - 6 oktober 2012 13:21

Sitter just nu på ett café i huddik kollar på utsikten i ens fönstret sjöbodar andra trafiken och nedanför mins fötter en massa fler folk som fikar. Nu blir strax en sväng i affärer alltid lika skoj. Sen blir det tacco kväll. :)...

Av Therese :) - 18 augusti 2012 06:02

Precis som alla andra år brukar det vara samma "skrot" på Selångers marknad men detta året hittade jag detta också :D...

Av Therese :) - 13 augusti 2012 18:46

Gjorde precis ett besök i mosters hallonbuske. Mums vad gott det är med stora trädgårdshallon!...

Av Therese :) - 24 juli 2012 14:42

Härligt väder ännu en dag så då tog vi en fika mamma, faster och kusin. Blev glass, mums!...

Av Therese :) - 22 juli 2012 14:46

Smultron är så otroligt gott! Mums

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards