Välkommen - känn dig som hemma

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2008

Var tog helgen vägen?

Av Therese :) - 3 augusti 2008 23:19

Helgen har bara flytit på som bara den. Var arbete som gällt vilket inte alls kändes direkt jobbigt när vädret var kasst! Urscha så det har regnat.. Hoppas på att det blir bättre till veckan.

Har hunnit med att göra grymt mkt. Känns faktist riktigt skönt. Var inte så många sjukdomsfall som kom in. Så då hann man göra så mkt annat.


Nu så är det snart dags för sängen. Känns riktigt skönt att få krypa ner. Kanske att jag ska försöka kolla klart på Morgan Pålsson världsreporter. Eller också gör jag det någon annan dag. Det är ju rätt skönt att sova och känna sig utvilad när man åter igen måste upp tidigt imorgon. Jobb, jobb.


Godnatt!

 
 
jempa

jempa

4 augusti 2008 05:34

va kul med kissebäbisar!! hihi :) Ja lite jobbigt om hon inte vill vara inne förstås..men det går säkert bra! får vi hoppas =)

Ja grillkväll låter bra de! Ja, den här helgen ska jag på bröllop på lördag och helgen efter det e de selånger och jag ska jobba..döööden.. men ja helgen efter det då kanske? Mysigt o grilla ju!
Nu ska jag iväg på jobbet!
Pööössss!

http://jempa.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese :) - 6 oktober 2012 13:21

Sitter just nu på ett café i huddik kollar på utsikten i ens fönstret sjöbodar andra trafiken och nedanför mins fötter en massa fler folk som fikar. Nu blir strax en sväng i affärer alltid lika skoj. Sen blir det tacco kväll. :)...

Av Therese :) - 18 augusti 2012 06:02

Precis som alla andra år brukar det vara samma "skrot" på Selångers marknad men detta året hittade jag detta också :D...

Av Therese :) - 13 augusti 2012 18:46

Gjorde precis ett besök i mosters hallonbuske. Mums vad gott det är med stora trädgårdshallon!...

Av Therese :) - 24 juli 2012 14:42

Härligt väder ännu en dag så då tog vi en fika mamma, faster och kusin. Blev glass, mums!...

Av Therese :) - 22 juli 2012 14:46

Smultron är så otroligt gott! Mums

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards