Välkommen - känn dig som hemma

Direktlänk till inlägg 21 juli 2008

Oj, så fel

Av Therese :) - 21 juli 2008 08:15

Idag så trodde jag visst att jag skulle jobba. Men det visade sig att när jag kom till jobbet så blev jag ifrågasatt vad jag gjorde där. Hmm.. jaha kände jag lite funderande. Det visade sig att jag hade en ledig dag idag så allt var bara fel. Det blev till att sätta sig i bilen och åka hem igen. Jobbigt. Men men..


Så idag så blir det väll till att fortsätta med renoveringen av hallen som vi gjort de senaste veckorna.. (precis). Arbetsdagarna har varit långa.. från morgonen till kvällarna, eller kanske man snarare ska säga nätterna eftersom att det varit fram till typ en 23:30 varje kväll..?! Men nu är det snart klart, vi satt tapeter igår och i förrgår så la vi nytt golv.


Ne, ska äta lite frukost nu och sen ska jag kila och kolla om man kanske ska ta tag i lite renoveringsarbete.


Tjohoo!

 
 
mj

mj

24 juli 2008 21:44

Jobbigt...?
Det är precis det jag vill höra av mina arbetskamrater när jag är tillbaka på måndag: "Vad gör du här, du ska ju vara ledig minst en dag till...!!!"
:)

http://mj.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese :) - 6 oktober 2012 13:21

Sitter just nu på ett café i huddik kollar på utsikten i ens fönstret sjöbodar andra trafiken och nedanför mins fötter en massa fler folk som fikar. Nu blir strax en sväng i affärer alltid lika skoj. Sen blir det tacco kväll. :)...

Av Therese :) - 18 augusti 2012 06:02

Precis som alla andra år brukar det vara samma "skrot" på Selångers marknad men detta året hittade jag detta också :D...

Av Therese :) - 13 augusti 2012 18:46

Gjorde precis ett besök i mosters hallonbuske. Mums vad gott det är med stora trädgårdshallon!...

Av Therese :) - 24 juli 2012 14:42

Härligt väder ännu en dag så då tog vi en fika mamma, faster och kusin. Blev glass, mums!...

Av Therese :) - 22 juli 2012 14:46

Smultron är så otroligt gott! Mums

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards