Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg under maj 2008

Av Therese :) - 26 maj 2008 11:29

Finns någon som har eller har testat kortet Citi Travel Pass? Fungerar det bra? Har fått erbjudande om att skaffa det och om jag använde det nog många gånger så skulle jag ha möjlighet till att få en resa på köpet för kostnaden av inget typ.


Skaffa eller inte, va tycker ni?

Av Therese :) - 26 maj 2008 11:12

Hittade en rolig sida på internet där du kan räkna ut din bloggs värde. Och vem är inte intresserad utav det? Haha :)


Min blogg är värderad till: 35 691 kr



Men, man kan ju fundera på hur värdet räkans ut? Antal besökare? Fast hur ska dom veta det? :S Eller kanske hur lätt det är att hitta bloggen på internet? Äh, jag vet faktist inte. Någon som vet?


Vill du veta vad din blogg är värd, kika in på bloggvärde sidan du med!

Av Therese :) - 25 maj 2008 20:25

Äntligen har man morsdaga klart. En massa tårta har det blivit. Men nu så är det äntligen dags för vila. Har precis krypit ner i sängen och håller nu på att göra en kanalsökning på Boxern. Mycket irriterande att boxer fungerar typ halvdåligt där jag bor. Åtminstonde på svt kanalerna. Där är det en hackande bild hela tiden. :( Har även tv genom teliabredbandet och det fungerar skitbra! Har hört att det ska vara dåligt och hackigt samt dessutom sega ner internet.. Har inte märkt av något av det! Grymt nöjd med telias bredbands tv!

Av Therese :) - 25 maj 2008 17:20

Ett morsdagsfirande avklarat hos mormor och moster där mamma var. Därefter så åkte vi till killens jobb och hämtade lite arbetskläder till honom eftersom han då (precis som vanligt) ska åka bort på jobb i veckan. De suuuger! Därefter bar det av till Citygross där det blev shopping. En massa shopping. Jätte mkt mat köptes hem vilket är härligt! Och allt dessa har nyss plockats upp.


Just nu så måste vi väll snart till killens mamma och gratta henne lite med. Även fast jag är helt slut och helst av allt skulle vilja krypa ner i en soffa och se på någon härlig film, att kanske sova till?! Men det går nog inte för sig och jag måste nu ta mig i kragen för att äta lite mat och sen kila över till svärföräldarna.


Tjaa!

Av Therese :) - 25 maj 2008 10:05

Igår va det slager kväll hos Jempa. Trevligt :) Fast som vanligt när vi ser på tv så slutar det med att vi sitter dödströtta och halvsover. Fast gick ändå rätt bra igår. :) Bättre än för Pirelli om man säger så. Hon slutade långt bak av deltagarna. Själv trodde jag faktist att hon skulle komma bättre till men så va inte fallet :S

Hur som helst så var det otrooligt roligt för Ryssland att dom knep första platsen. Aldrig tidigare vunnit tävlingen så det kan man kalla skräll. Dessutom hade dom ju konståkaren Evgeni Plushenko med och honom har jag träffa innan han blev stor stjärna :) Nämligen på Ungdoms OS som 1997 gick i Sundsvall! (ok, ni kanske inte tror mig? men jag har bildbevis om det skulle behövas *hihi*) Han var verkligen en riktigt rolig person, hugaligen!! :)


Annars idag så ska jag till mormor och moster å träffa mamma sen ikväll  blir det väll killens mamma. Man får hoppas att man klara stå ut hela dagen, är inte så pigg diag. Fryser som attans och ont i kroppen, kanske går det över snart. Hur som helst så är vädret underbart idag med, Skinande sol! Meh like!

Av Therese :) - 24 maj 2008 13:38

Grymt väder idag!! Jag håller på ute i solen med att skrapa på dörren som jag började skrapa förr förra helgen. Rätt jobbigt så nu blev det en paus med lite fanta mango. Mums! :)


Ikväll blir det dejt med jempa. Vi ska se slager, tjohoo!

Av Therese :) - 23 maj 2008 22:29

Nu ska ses på frysna männen. Webtv är helt underbart! Eftersom inte tv4 erbjuder den otroligt bra tjänsten kostnadsfritt så fick jag se på dom kommande nya bönderna och hoppa över frusna männen. Men jag känner just nu att det finns lite tid över så nu är det äntligen dags för männen! :)

WEBTV

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards