Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 26 maj 2008

Av Therese :) - 26 maj 2008 22:27

Nu har man haft storsanering av sovrummet. Rena sängkläder, dammsugit, torkat golv och (åh fan en uggla flög förbbi fönstret precis) damma mattan. Härligt. Nu luktar det gottigt :)


Nu ska man bara ta sig en dusch och sen krypa ner i sängen o mysa.


Bild:Tawny wiki.jpg

Av Therese :) - 26 maj 2008 17:42

Nu ska jag snart ta och bädda renti sängen. Tog bort alla sängkläderna imorse, tvätta dom och nu så när dom torkat så ska jag not allt ta och dammsuga av lite och plocka undan lite så det blir mysigt att krypa till sängs ikväll. Mmm.. Man längtar redan :)


Dags för att ta tag i saker och ting men först ta en favorit (gissa Jempa) ett glas med Fanta mango!!! Åhhhhhh, ljuvligt!

Av Therese :) - 26 maj 2008 11:29

Finns någon som har eller har testat kortet Citi Travel Pass? Fungerar det bra? Har fått erbjudande om att skaffa det och om jag använde det nog många gånger så skulle jag ha möjlighet till att få en resa på köpet för kostnaden av inget typ.


Skaffa eller inte, va tycker ni?

Av Therese :) - 26 maj 2008 11:12

Hittade en rolig sida på internet där du kan räkna ut din bloggs värde. Och vem är inte intresserad utav det? Haha :)


Min blogg är värderad till: 35 691 kr



Men, man kan ju fundera på hur värdet räkans ut? Antal besökare? Fast hur ska dom veta det? :S Eller kanske hur lätt det är att hitta bloggen på internet? Äh, jag vet faktist inte. Någon som vet?


Vill du veta vad din blogg är värd, kika in på bloggvärde sidan du med!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards